fredag 5 mars 2010

Fredag och början på sportlovet!

Idag är det första dagen på sportlovet :) Det ska bli så himla skönt att kunna ta det lite lugnt nu en vecka framåt. Den här veckan kommer att bestå av vistelse upp till fjälls med isa (pappa) och det ska bli vedkörande och kanske kolla lite ren på vägen : )

Min Ahkku ringde mig idag också och sa att jag ska ta med mig liidnin när jag anländer hem till Idivuoma :p så sjalknyte kommer också stå på listan. Tyvär så kommer jag inte kunna skriva på min blogg under den tiden jag är hemma i byn men så fort som möjligt så kommer jag skriva och uppdatera mitt lov med bilder och texter :)
Så nu säger jag hejs :P

2 kommentarer:

Lotta sa...

Härligt det låter å dra till fjälls :) Ha ett härligt lov !

Anonym sa...

vilken dag ska du till fjällen