måndag 19 september 2011

Allt händer på en gång..




Tjena hopp gummi snopp!
Det är som ett tag sen jag har skrivit på min blogg. Har dock haft ganska mycket att göra den senaste tiden. Ja, senaste tiden är väl från när skolan slutade och till nu helt enkelt.
Det har varit massor av jobb inom ÄO ( äldreomsorgen) och sen var jag 1v i Turkiet, Alanya med min underbara vän Monica Haetta :) ( ska lägga ut någon shysst bild därifrån) Nu är det sista rycket i skolan kan man säga, beställt studentmössan, syr kolten, knyter klart sjalen och samtidigt så har jag idag börjar på en kurs där vi lär oss att väva skoband till kolt. Detta ska bli så spännande! Mina skoband ska dock inte bli traditionella denna gång utan det ska bli lite mera "modernare" band :) vitt med kanske lila eller rosa inslag :) dom ska också bli till studenten.
Jag måste också bara meddela att jag även klirrat jobb i all denna oreda i mitt liv, på LKAB faktiskt! wihoo!! (tror grabbarna i mitt arbetsgäng behöver lite östrogen ;) ) och så ska jag byta lägenhet! och så har jag även hunnit med att vara på rengärde. Vi hade slakt och det kändes så himla skönt att få vara i skogs ett tag! åh så härligt, där ska jag bo efter studenten iaf 1 månad.

Inga kommentarer: